Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

Καλές Γιορτές


Εύχομαι σε όλους καλές γιορτές...
Κάνοντας ένα μικρό διάλειμμα από τις κατασκευές μου είπα να συνεχίσω 
με τις υποχρεώσεις μου σχετικά με τα βραβεία.  
Αφού λοιπόν τελείωσα με το 1ο με μεγάλη χαρά λαμβάνω και το 2ο από την Nasia..
και παρουσιάζω τις νέες φίλες που θα ήθελα να λάβουν το βραβείο από εμένα...

ΚΟΙΤΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΒΡΑΒΕΙΟ!


Όμορφες δημιουργίες με Decoupage.
Μου άρεσαν πολύ τα δαχτυλίδια με υγρό γυαλί.
Πολύ καλή στο στοιχείο της το Scrapbooking και εξαιρετικά κασκόλ…
Τα φετινά μου σοκολατένια μπισκότα ήταν με αυτή την τέλεια συνταγή…
Δοκιμάστε και δεν θα χάσετε..
Μπισκοτόσπιτα και όμορφα στολίδια ζύμης.

Ευχαριστώ όλες τις φίλες για τα καλά τους λόγια και σχόλια....
Το 2012 για μένα ήταν μια πολύ δημιουργική χρονιά και πιστεύω 
το 2013 να με γεμίσει με τις ίδιες και περισσότερες χαρές....



4 σχόλια:

  1. Ελένη μου σ' ευχαριστώ πολύ - πολύ! Σου εύχομαι να χαίρεσαι τις μικρούλες σου και να έχεις μια πολύ χαμογελαστή, γλυκιά και δημιουργική χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σου ευχομαι ολες οι ημερες της επομενης χρονιας να'ναι δημιουργικες και χαρουμενες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωωω ευχαριστώ πολύ για το βραβείο !! Εύχομαι η καινούρια χρονιά να είναι πολύ πολύ όμορφη και δημιουργική!! πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ'ευχαριστώ πολύ, Ελένη! Σου εύχομαι μια χαρούμενη και δημιουργική χρονιά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή